Известие

Collapse
No announcement yet.

145 боксер пуши на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 боксер пуши на бензин

    Здравейте от доста време колата работи зле на бензин прекъсва,придърпва а съм сменил кабели,свещи,бубини.
    Понеже колата пали на бензин и след това прехвърля на газ.Тази сутрин запалих и забелязах че припушва и когато прехвърли на газ не пуши Знаете ли от какво може да е?

  • #2
    ----
    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 13:51.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      1.3 боксер 95г.преди около 1 година си взех дюзи втора употреба но ефект нямаше.Може и другите дюзи да са били зле.

      Comment


      • #4
        ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 13:51.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от zende Покажи съобщение
          Утре ще прочета вашият инжекцион има ли лесен начин за нулиране на грешки. Хубаво е да се кара и на бензин от време на време. Инак се задрьстват инжекторите и започват да не "разпрашават" горивото. Следствие е не добро изгаряне, а от там и пушекьт. Имайте предвид че рано сутрин все още е хладно и може това което се вижда "отзад" да е пара. Ако на загрят мотор все още изпушва, вече е за притеснение.

          Сутрин го прави на студен двигател след това няма проблем
          Last edited by tonov; d.m.y г., 21:25.

          Comment


          • #6
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 13:52.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              Мерси за инфото.Само да ми препоръчаш каква добавка да сложа?Сега като се сетя понякога като работи на бензин и я форсирам и препуква нещо в двигателя и аз предположих че са дюзи но не съм сигурен

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 13:52.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  Първо си провери маркучето на МАП сензора. После си виж датчиците на инжекциона. По точно за Т на въздуха и антифриза.
                  По принцип е на богата смес.
                  Аз обаче залагам на нещо по-прозаично.
                  Понеже караш на газ, бензина е изветрял. Ето за това пуши. Изобщо сложи 10 литра свеж бензин и я продухай на 5-5 500 оборота на магистралата за половин час и ще се оправи.
                  Не слагай никакви добавки, че ще отвориш още няколко теми!
                  Успех!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Къде точно се намира това маркуче на МАП сензора и датчика?

                    Comment


                    • #11
                      Нямаш маркуче на МАПа, колегата се е объркал, твоя Мап е монтиран от горе на смукателния колектор с две болтчета и една кръгла три пинова букса.
                      Вариантите за влошаването на работата са изброени по горе, но аз ще добавя и прецакан регулатор на горивото.
                      Най лесното нулиране на ЕКУто е да откачиш акумулатора за една нощ, след това да сипеш пресен бензин и да я покараш 100-200км като крадена за да си направи смесите.
                      Предполагам това ще ти реши проблема, но ако не го реши ще трябва да започнеш с тестовете на останалите компоненти от инжекциона.
                      Успех

                      Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
                        Нямаш маркуче на МАПа, колегата се е объркал, твоя Мап е монтиран от горе на смукателния колектор с две болтчета и една кръгла три пинова букса.
                        Вариантите за влошаването на работата са изброени по горе, но аз ще добавя и прецакан регулатор на горивото.
                        Най лесното нулиране на ЕКУто е да откачиш акумулатора за една нощ, след това да сипеш пресен бензин и да я покараш 100-200км като крадена за да си направи смесите.
                        Предполагам това ще ти реши проблема, но ако не го реши ще трябва да започнеш с тестовете на останалите компоненти от инжекциона.
                        Успех
                        Ще послушам съвета ти Ако проблема си остане се чудя дали да не отида да ми направят диагностика?Малко съм скептично настроен от тези диагностики защото ти откриват един куп грешки ти ги отсраняваш и накрая проблема пак си остава а си дал не малко пари за смяна на части
                        Last edited by tonov; d.m.y г., 21:26.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
                          Нямаш маркуче на МАПа, колегата се е объркал, твоя Мап е монтиран от горе на смукателния колектор с две болтчета и една кръгла три пинова букса.
                          Вариантите за влошаването на работата са изброени по горе, но аз ще добавя и прецакан регулатор на горивото.
                          Най лесното нулиране на ЕКУто е да откачиш акумулатора за една нощ, след това да сипеш пресен бензин и да я покараш 100-200км като крадена за да си направи смесите.
                          Предполагам това ще ти реши проблема, но ако не го реши ще трябва да започнеш с тестовете на останалите компоненти от инжекциона.
                          Успех
                          Маркуче има. Вярно, че не е дълъг като моя, но има. Точно затова, никой не му обръща внимание. Тоя инжекцион боледува главно от вакуумните маркучета и регулатора заналягане. Много рядко и от потенциометъра на дросела, така наречения ТПС.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Маркуче има. Вярно, че не е дълъг като моя, но има. Точно затова, никой не му обръща внимание.
                            Батко Ивоо, готина самореклама,но за съжаление наистина няма маркуч към МАПа, той е монтиран вътре в смукателя и се уплътнява от един О пръстен, бъркаш се.

                            Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                            Comment


                            • #15
                              Боксера има маркуч. МАП сензора е монтиран външно на самите смукателни тръби и от него тръгва къс маркуч към колектора.
                              AR 145 1,6 Boxer 96г. + простичка LPG уредба

                              Comment

                              Working...
                              X